close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
[請問] 請好心板友幫我一句英文 QQ
Oct 9th 2013, 17:01, by ilikegch

作者ilikegch (midori)

看板ask

標題[請問] 請好心板友幫我一句英文 QQ

時間Wed Oct 9 17:01:12 2013

老闆現在請我寫信跟外國學會的某秘書聯繫, 有關核銷的問題需要請對方提供資料, 其中有一句我完全不知道該怎麼翻譯 QQ Dear Ms. xxx 我是ooo, 現在在協助zzz老師處理去年年底舉辦ccc研討會的經費核銷, ↑↑↑↑這句應該要怎麼翻譯比較好 請厲害的板友協助我,我願提供少少500P給您,拜託 > 在時光的加速度裡/一切反省與成長都跟不上/一切收穫與結果/都太遲太慢 有時/我們相戀許久/卻來不及相遇                                  羅智成《藍色時期》 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.127.44.158

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv14tiaw18li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()