close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
Re: [請益] 泰式按摩店請益
Sep 22nd 2014, 07:18, by KJtung

作者KJtung (trevor)

看板ShuangHe

標題Re: [請益] 泰式按摩店請益

時間Mon Sep 22 07:18:32 2014

我之前也都是去普吉島 現在去得和路一家叫御荷園,在富邦銀行旁 開幕2~3年吧,場地較新又乾淨 我給很多師傅按過,都還不錯! ※ 引述《cathyjordan (cathy)》之銘言: : 我個人是去普吉島按 : 那理環境還不錯,也有澡間可以讓你沖洗(油壓),而且按摩師傅很多 : 你可以把你要按的需求給他們(重一點還是其他需求和他們說,他們會幫你挑師傅) : 我自己在那裡按了4年多常常去報到(指壓),我太太有去都是做油壓 : 每次去都可以徹底放鬆,相當推薦啊! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 180.217.0.135 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ShuangHe/M.1411341514.A.07B.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv14tiaw18li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()