close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
樂器行助教 工作內容
Sep 21st 2014, 02:03

小弟今年20 我本身學了三年多的爵士鼓了!!!

鼓藝嗎 也沒有很強 因為家裡沒鼓 在家都只能打打點板.....看看影片 聽音樂

前幾天 上課時 老師問我要不要來當助教

因為一些老師也走了 找的人都是國高中生也不行 目前找不到像我學這麼算長的..

也跟我說了一些利與弊 因為剩的老師也沒幾個 還有活動要跑 找不到人...

還蠻心動的 可是小弟我 本來就話不多 在學校或外面 有時都只跟熟人講個幾句話

有時候跟陌生人聊個幾句 就沒話題了.....我看有些人 一看到人 就有辦法 聊的開

小弟想請問各位大大 我適合嗎? 如果當樂器行的助教還有哪些要注意的!!!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv14tiaw18li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()