Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
小妹我獻身了~~~~完成RE的新作!!(XD)
Dec 29th 2014, 13:40

昨天下雨在家…一定是太無聊
突然想到的點子~~Google有google眼鏡

我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
有RE墨鏡~~噹啷~~

小妹我犧牲色相了…獻身戴上試試!(房間燈光有點按請見諒)
不過可能膠帶黏不夠緊…鏡頭會稍微往後

還在房間拍了超廣角,喬了超多角度..
怕不能見光的東西都拍進去了哈哈

還好用了魚眼效果,我的臉還沒圓到嚇人,

btw我有點想要去買那個RE的充電座,有大大已經買了嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv14tiaw18li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()