close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關西
京都、大阪、奈良、兵庫、滋賀、和歌山的旅遊資訊 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
求助 :关于大阪周游卡和大阪一日通的区别
Sep 2nd 2014, 07:13, by luca623

我看了下 大阪周游卡(1日)的和 大阪一日通 关于介绍
我就是想问在交通方面 是不是使用范围是一样的
我看了下价格 前者 要2300 后者只要800
前者贵的原因是不是因为 有些景点可以免费对吧?

另外想去海游馆玩 有海游馆套票可以买 我看了介绍说当然去海游馆的交通是免费乘坐的 我想问是去海游馆当天乘坐的所有交通都是免费吗 无限制的? 请教相关高手解答 谢谢

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv14tiaw18li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()