Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
中華電信 預付卡 手機上網
Apr 15th 2014, 12:05

情境:
-----------------------------------------------------------------
小弟我大學剛放榜,

想說買一支智慧型手機犒賞自己的努力,

但我又不想多花錢在手機上網資費這一塊,

於是我心想,

我只需要辦一個 「 預付卡門號 」即可!!

這樣至少通話方面就沒有問題了,

那上網方面呢!

我想要在家裡裝「 無線分享器( AP ) 」,

那我就可以不用辦 行動上網,

在學校的時候,只需連別人WIFI就好。

備註:
-----------------------------------------------------------------
1。手機是買空機
2。不想辦任何電信方案
 (所以不需要貼上任何電信資費相關訊息)

問題:
-----------------------------------------------------------------

1:智慧型手機使用預付卡要上網,有甚麼注意事項嗎?
 (例如:要使用小卡? 要開通什麼服務?)

2:無線分享器是每台電腦都可使用嗎?如何設定?

3:事情有我想的這麼順利嗎?    

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv14tiaw18li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()