Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Your small business full-time assistant

Join the 500,000+ people using Shoeboxed to streamline accounting and bookkeeping. Turn a pile of receipts into digital data to save time, money and hassle.
From our sponsors
曬黑後打美白針可以補救嗎.需要長期打嗎
Oct 2nd 2014, 18:51

美白針也是沒打就沒效了

美白保養的話我建議你用吃的很好吸收

曬黑了我推薦你用美妍姬

它真得很有效,

這是我朋友在藥局上班介紹我吃的

之前跑去浮潛

整個大曬傷

我朋友介紹我吃這美妍姬

真的吃快一個月了看臉跟脖子很明顯沒這麼黑了

這是它裡面的成分:
薏苡仁(含薏苡酯)、珍珠粉、松樹皮萃取、酵母萃取粉(含榖胱甘?)、蠶絲蛋白、膠原蛋白、鮭魚精巢萃取(核酸)、維生素C、維生素E、巴西莓萃取、甘草萃取、洋甘菊萃取
http://mall.post.gov.tw/p567/index.php?action=product_detail&prod_no=P0051400273735

都是很天然的!還有取得日本專利認證

可以美白修復肌膚

這我吃蠻久了

原本臉上的斑有很多也都不見了

真的好用!不是廣告喔!

我說的美妍姬我大約吃第一個月就可以看到有變比較白喔

我覺得你不妨試試

我&朋友現在都已經是忠實顧客了

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv14tiaw18li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()